BUDŻET OBYWATELSKI W POLICACH

     Dziś, to jest 2 marca 2015 roku, w gminie Police rozpoczynają się konsultacje społeczne dotyczące budżetu obywatelskiego. Gmina przeznaczyła do dyspozycji mieszkańców jeden milion złotych z budżetu na 2016 rok. Rozpoczęła  się także akcja informacyjna: powstała specjalna strona internetowa www.bo.police.pl, gdzie można znaleźć wszystkie niezbędne informacje. Wydana została gazetka, a także plakaty i ulotki. Na stronie internetowej jest

do pobrania regulamin i formularz wniosku, który jest załącznikiem do regulaminu. Wniosek można też  otrzymać w kancelarii Urzędu Miejskiego. Propozycje do budżetu obywatelskiego mogą składać mieszkańcy, którzy ukończyli 16 lat i zdobędą  poparcie dla swojego pomysłu co najmniej piętnastu osób.

Najważniejsze terminy dla zainteresowanych udziałem w programie:

  • Od 2 marca do 30 kwietnia
    składanie wniosków z propozycjami zadań,
  • Od 1 maja do 5 czerwca
    weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego
  • 5 czerwca
    udostępnienie protokołu z weryfikacji zadań
  • Od 15 do 29 czerwca
    głosowanie
  • 7 lipca 2015 r.
    ogłoszenie wyników głosowania