ZGKiM ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora ds. Remontów i Eksploatacji
DYREKTOR Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji w Dziale Technicznej Obsługi Budynków
Szczegółowy opis działalności Zakładu został przedstawiony na stronie internetowej zakładu: http://www.zgkim.police.pl//
-
Opis stanowiska pracy:
W schemacie organizacyjnym Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach stanowisko – Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji – podlega bezpośrednio Kierownikowi Działu Technicznej Obsługi Budynków.
Do głównych obowiązków pracownika na w/w stanowisku będzie należało:
-
organizacja, współpraca i zaangażowanie we współpracy z merytorycznymi pracownikami Działu w zakresie obsługi Klienta Zakładu w sprawach realizacji zgłoszeń do Grupy Remontowej,
-
kompleksowe prowadzenie grupy remontowej ( 10 osób na stanowiskach robotniczych) przy pomocy majstra robót i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
-
przydzielanie pracy konserwatorom na podstawie dokonywanych przez merytorycznych pracowników w systemie informatycznym – Zlecenia,
-
weryfikacja zgłoszeń w terenie jeżeli jest uzasadniona i wymagana
-
dokonywanie odbiorów w terenie wykonanych prac jeżeli jest to uzasadnione i wymagane
-
Współpraca i zaangażowanie z merytorycznymi pracownikami Zakładu w sprawach dotyczących określenia zakresu robót remontowych na pustostanach,
-
wystawianie dowodów magazynowych RW i ZW,
-
zabezpieczenie materiałów niezbędnych do prowadzenia prac remontowych we współpracy z magazynierem, polegających na wystawieniu zapotrzebowania na materiały budowlane z odpowiednim wyprzedzeniem w czasie umożliwiającym dostawę materiału na czas planowanych robót,
-
terminowe rozliczanie pobranych materiałów na budowy,
-
nadzór nad właściwym wykorzystaniem transportu do prowadzenia robót w terenie,
-
nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na warsztacie i pomieszczeniach socjalnych wykorzystywanych przez pracowników grupy remontowej,
-
planowanie, analiza i sprawo zdawczość:
-
Warunki pracy na stanowisku:
-
Stały kontakty z pracownikami zakładu oraz telefoniczny z interesantami zakładu,
-
Praca w pomieszczeniu biurowym budynku magazynowo-warsztatowego przy ul. Tanowskiej 8 w Policach, oraz w terenie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków służbowych związanych nadzorem nad właściwym wykonaniem prac remontowo-budowlanych,
-
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
-
Biuro w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, konieczność przemieszczania się po schodach z parteru na III piętro,
-
Praca w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo,
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2024 r. nie przekroczył 6%.
-
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie: minimum średnie kierunkowe.
-
Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze:
-
minimum 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego o profilu kierunkowym,
-
minimum 2 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego kierunkowego,
-
Dobra znajomość technologii robót ogólnobudowlanych, prac remontowych i wykończeniowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych,
-
Dobra znajomość kosztorysowania prac remontowo-budowlanych,
-
Podstawowa znajomość prawa budowlanego oraz ustaw i rozporządzeń związanych z utrzymanie stanu technicznego obiektów budowlanych,
-
Dobra znajomość pakietu MS Office,
-
Dobra organizacja pracy własnej,
-
Dyspozycyjność i komunikatywność,
-
Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód do użytku w celach służbowych (możliwy ryczałt na samochód do wykorzystania na jazdy lokalne w celach służbowych).
-
Mile widziane – nie wymagane:
-
Doświadczenie w pracy w podobnych strukturach w firmach odpowiedzialnych za utrzymanie stanu technicznego budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej,
-
Aktywne i samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa,
-
Dbałość o szczegóły, terminowość i odpowiedzialność,
-
Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem i ze współpracownikami,
-
Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
-
Wymagane dokumenty:
-
Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
-
List motywacyjny,
-
Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
-
Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń z Urzędu Pracy poświadczające okresy zasiłkowe oraz innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Jednocześnie Kandydat załącza oświadczenie potwierdzające iż na potrzeby naboru dostarczył wszystkie posiadane dokumenty pod rygorem uznania w procesie zatrudnienia tylko tych dokumentów, którymi dysponuje pracodawca,
-
Referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
-
Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
W przypadku podania danych przekraczających ustawowo wymagane, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.) dalej: RODO.
-
Informacje dodatkowe:
-
Termin składania ofert do dnia 29.05.2024 r do godziny 1430
-
Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach ul. Bankowa 18 sekretariat pokój nr 312 III p.
-
Dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze „Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji w ZGKiM w Policach”
-
Przewidywany termin zatrudnienia lipiec 2024 r. (umowa o pracę na czas określony – 6 miesięcy – pełny etat, po okresie sprawdzającym możliwa umowa o pracę na czas nieokreślony – pełny etat),
-
Oferty złożone po terminie lub niekompletne zostaną odrzucone.
-
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikowały się do drugiego etapu konkursu, będą przechowywane przez Zakład przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia ogłoszenia wyników naboru. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone do 30 dni po upływie tego terminu. Natomiast dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru nie zakwalifikowały się do drugiego etapu konkursu i nie zostały odebrane osobiście w terminie 14 dni od ogłoszenia wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone najpóźniej 30 dni od ogłoszenia wyników naboru.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.zgkim.police.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Policach w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach na parterze.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.) dalej: RODO, informujemy, że:
-
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach przy ul. Bankowej 18,
72-010 Police jest administratorem Państwa danych osobowych; -
Kontakt z wyznaczonym w ZGKiM inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu: iod@zgkim.police.pl
-
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (a) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (b), pozostałe dane na podstawie zgody (c):
-
art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1320) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. 2018 poz. 2369);
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Państwa dane osobowe będą przechowywane do zakończenia obecnego procesu rekrutacji;
-
Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.