BUDŻET OBYWATELSKI W POLICACH
Dziś, to jest 2 marca 2015 roku, w gminie Police rozpoczynają się konsultacje społeczne dotyczące budżetu obywatelskiego. Gmina przeznaczyła do dyspozycji mieszkańców jeden milion złotych z budżetu na 2016 rok. Rozpoczęła się także akcja informacyjna: powstała specjalna strona internetowa www.bo.police.pl, gdzie można znaleźć wszystkie niezbędne informacje. Wydana została gazetka, a także plakaty i ulotki. Na stronie internetowej jest
do pobrania regulamin i formularz wniosku, który jest załącznikiem do regulaminu. Wniosek można też otrzymać w kancelarii Urzędu Miejskiego. Propozycje do budżetu obywatelskiego mogą składać mieszkańcy, którzy ukończyli 16 lat i zdobędą poparcie dla swojego pomysłu co najmniej piętnastu osób.
Najważniejsze terminy dla zainteresowanych udziałem w programie:
- Od 2 marca do 30 kwietnia
składanie wniosków z propozycjami zadań, - Od 1 maja do 5 czerwca
weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego - 5 czerwca
udostępnienie protokołu z weryfikacji zadań - Od 15 do 29 czerwca
głosowanie - 7 lipca 2015 r.
ogłoszenie wyników głosowania