NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. Zaopatrzenia i Transportu w Dziale Technicznej Obsługi Budynków do 31.05.2024
DYREKTOR Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. Zaopatrzenia i Transportu w Dziale Technicznej Obsługi Budynków do 31.05.2024
DYREKTOR
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. Zaopatrzenia i Transportu
w Dziale Technicznej Obsługi Budynków
Szczegółowy opis działalności Zakładu został przedstawiony na stronie internetowej zakładu: http://www.zgkim.police.pl//
- Opis stanowiska pracy:
W schemacie organizacyjnym Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach stanowisko – Podinspektor ds. Zaopatrzenia i Transportu – podlega bezpośrednio Kierownikowi Działu Technicznej Obsługi Budynków.
Do głównych obowiązków pracownika na ww. stanowisku będzie należało:
- Przygotowanie i realizacja zamówień na planowe dostawy materiałów, narzędzi i sprzętu.
- Rozeznanie rynku zbytu materiałów pod kątem cen, jakości, warunków dostawy, płatności, upustów i rabatów.
- Dokonywanie zakupów materiałów pełnowartościowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie, posiadających atesty i aprobaty techniczne.
- Dokonywanie bieżących zakupów materiałów, narzędzi i sprzętu w najbardziej korzystnych źródłach sprzedaży.
- Stosowanie przepisów zgodnych z zarządzeniem dyrektora nr 3/II/D/2014 oraz nr 2/II/D/2014 z dnia 24.02.2014r. w sprawie zasad i trybu udzielania zamówień publicznych na dostawy w ZGKiM Police.
- Przestrzeganie terminowych zwrotów opakowań zwrotnych.
- Odpowiedzialność służbowa i materialna za:
- przestrzeganie właściwych metod transportu materiałów,
- zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą materiałów w drodze od dostawcy do magazynu.
- Prowadzenie korespondencji w zakresie przyjętych obowiązków zarówno z instytucjami jak i osobami fizycznymi.
- Dbanie o należyte wykorzystanie środków transportowych będących w dyspozycji zaopatrzenia.
- Nadzór nad środkami transportowymi w zakresie należytego stanu technicznego.
- Dysponowanie środków transportowych na poszczególnych kierowców.
- Rozliczanie czasu pracy kierowców, zużycia paliwa i przebiegiem kilometrażu,
- Prowadzenie spraw ubezpieczeniowych i odszkodowawczych środków transportowych.
- Sporządzanie raportów, zestawień i materiałów rozliczeniowych wykorzystanie środków transportowych.
- Dbanie o efektywne wykorzystanie środków transportowych.
- Prowadzenie działalności w zakresie upłynniania zapasów niechodliwych, nadmiernych i zbędnych.
- Sukcesywne uzupełnianie stanu magazynu.
- Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.
- Wykonywanie czynności związanych z odbiorem ilościowym, jakościowym dostarczonych materiałów, narzędzi i sprzętu na podstawie prawidłowych dokumentów przychodu.
- Wykonywanie czynności związanych z wydawaniem materiałów, narzędzi i sprzętu zgodnie z obowiązującymi dokumentami rozchodu.
- Bieżące księgowanie dokumentów magazynowych zgodnie z wdrożonym programem komputerowym.
- Terminowe przekazywanie dokumentów magazynowych do innych działów i sekcji Zakładu,
- Terminowe i rzetelnie sporządzanie okresowych sprawozdań dla potrzeb wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
- Przeprowadzenie okresowych analiz stanu zapasów na magazynie,
- Uzgadnianie 1 raz w miesiącu salda wartościowego materiałów znajdujących się na stanie magazynu z ewidencją księgowości materiałowej,
- Właściwe składowanie materiałów w magazynie, zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem,
- Utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniu magazynowym i na placach składowych,
- Przygotowanie magazynu do przeprowadzenia inwentaryzacji,
- Wydawanie i odbieranie za pokwitowaniem narzędzi z magazynu narzędzi niezbędnych pracownikowi do wykonywania robót,
- Prowadzenie kartotek narzędzi i odzieży poszczególnych pracowników,
- Codzienne zabezpieczenie magazynu przed kradzieżą i włamaniem po zakończeniu pracy,
- Wykonywanie innych poleceń wydawanych przez przełożonych nie objętych niniejszym zakresem czynności, a nie będących w sprzeczności z zajmowanym stanowiskiem.
- Warunki pracy na stanowisku:
- Stały kontakty z pracownikami zakładu oraz Kierownikiem Działu Technicznej Obsługi Budynków,
- Praca w pomieszczeniu biurowym budynku magazynowo warsztatowego, budynku przy ul. Tanowskiej 8 w Policach, oraz w terenie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków służbowych związanych z zaopatrzeniem magazynu, rozliczeniami i eksploatacją środków transportowych,
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- Biuro w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, konieczność przemieszczania się po schodach z parteru na III piętro,
- Praca w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo,
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2024 r. nie przekroczył 6%.
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
- Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze:
- minimum 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- nie wymagane w przypadku posiadania wykształcenia wyższego.
- Doświadczenie przy zamawianiu i rozliczaniu materiałów ogólnobudowlanych.
- Doświadczenie w zarządzaniu i rozliczaniu środków transportowych.
- Doświadczenie w organizacji i utrzymaniu bieżącej eksploatacji urządzeń budowlanych, oraz środków BHP dla grupy remontowej.
- Podstawowa znajomość przepisów PPOŻ.
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Dobra organizacja pracy własnej, oraz logistyki zespołu pracowników,
- Dyspozycyjność i komunikatywność,
- Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód do użytku w celach służbowych (możliwy ryczałt na samochód do wykorzystania na jazdy lokalne w celach służbowych)
- Mile widziane – nie wymagane:
- Doświadczenie w pracy w podobnych strukturach w firmach odpowiedzialnych za utrzymanie stanu technicznego budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej,
- Aktywne i samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa,
- Dbałość o szczegóły, terminowość i odpowiedzialność,
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z usługodawcami i ze współpracownikami,
- Wysoki poziom wiedzy w zakresie obsługi magazynu, zarządzania środkami transportowymi, oraz kultury osobistej,
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń z Urzędu Pracy poświadczające okresy zasiłkowe oraz innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Jednocześnie Kandydat załącza oświadczenie potwierdzające iż na potrzeby naboru dostarczył wszystkie posiadane dokumenty pod rygorem uznania w procesie zatrudnienia tylko tych dokumentów, którymi dysponuje pracodawca,
- Referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- W przypadku podania danych przekraczających ustawowo wymagane, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.) dalej: RODO.
- Informacje dodatkowe:
- Termin składania ofert do dnia 31.05.2024 r do godziny 1430
- Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach ul. Bankowa 18 sekretariat pokój nr 312 III p.
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze „Podinspektor ds. Zaopatrzenia i Transportu w ZGKiM w Policach”
- Przewidywany termin zatrudnienia – czerwiec 2024 r. (umowa o pracę na czas określony – 6 miesięcy – pełny etat, po okresie sprawdzającym możliwa umowa o pracę na czas nieokreślony – pełny etat),
- Oferty złożone po terminie lub niekompletne zostaną odrzucone.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikowały się do drugiego etapu konkursu, będą przechowywane przez Zakład przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia ogłoszenia wyników naboru. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone do 30 dni po upływie tego terminu. Natomiast dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru nie zakwalifikowały się do drugiego etapu konkursu i nie zostały odebrane osobiście w terminie 14 dni od ogłoszenia wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone najpóźniej 30 dni od ogłoszenia wyników naboru.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.zgkim.police.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Policach w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach na parterze.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.) dalej: RODO, informujemy, że:
- Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach przy ul. Bankowej 18,
72-010 Police jest administratorem Państwa danych osobowych; - Kontakt z wyznaczonym w ZGKiM inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu: iod@zgkim.police.pl
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (a) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (b), pozostałe dane na podstawie zgody (c):
- art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1320) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. 2018 poz. 2369);
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane do zakończenia obecnego procesu rekrutacji;
- Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.